Spec hello kitty

11:18:00 PTG

assalamualaikum,

hari ada benda saya nak cerita tadi..mase saya buat kerja sekolah sambil-sambil bukak fb ..hihi.Saya terjumpa satu fanpage ni Dee's Closet Shop .Saya saja-saja nak tengok gambar..lepas tu saya terjumpa album HELLO KITTY n saya pun buka la...tengok-tengok ada cermin mata hello kitty yang saya nak selama ini.Saya tanya mak saya boleh beli tak,mak saya kata boleh tapi guna duit sendiri.Saya tak kisah pun.Saya memang nak spec tu,ahh comel..

ni contoh spec yang saya nak beli..saya tengah cari spec yang sesuai..urmm...korang nak jugak ke ??
tekan sini...


cantikkan ..tak salah saya spec ni harga dia RM18 kot sekali ngan pos laju ^_^.tak tahu betul ke tak..nanti saya tanya dia yer..!!bye2

You Might Also Like

0 comments

Review



THEJUNNI

Like us on Facebook

Giveaway



2016


11.1.2017


2016


31.12.2016