Terpaksa dibatalkan

9:08:00 PTG

Assalamualaikum




Nampak tak kat atas tu , korang percaya tak ?? So sesiapa yang ada join segmen ni, sila lah jangan terlampau berharap ye :) Walaupun umur saya n dia sama but saya tak pernah buat cam ni.So saya rasa korang patut delete larr entry pasal ''Segmen: Jom pilih Hadiah ?'' .Saya pun dah delete pasal entry tu.Saya mula2 berharap lah dapat menang,tengok2 hampeh..dibatalkan rupanya.

k lah bye2...



You Might Also Like

0 comments

Review



THEJUNNI

Like us on Facebook

Giveaway



2016


11.1.2017


2016


31.12.2016