Puberty hits me

9:03:00 PTG

*entri ni dah lama ditulis tapi tak ingat nak publish 🙏

assalamualaikum
tajuk kali cek nak cite kat hampa pasai puberty . hampa tau kan puberty tu apa. takkan tak tau kot, puberty means kematangan . ramai jugak post kat ig muka diaorang mase kecik ngan sekarang. so aku saje nak je nak post kat sini. jangan nak cakap aku nak menunjuk pulak.

muka aku ngan sekarang lain gile. semalam sambil sambil aku edit blog ni, aku pegi kat archive . aku bukak mase 2012 punya. hahahah lawak kot aku mase kecik . then, aku pun tunjukla kat kakak aku tadi dia gelak tak habis habis. aku yang baca banyak kali ni pun tak leh tahan gelak. hahah lawak kot. korang tu takyah mengade tengok. malu bakhang hahhahahahha

pastu kakak aku cakap yang puberty hits me sebab aku ngan dulu lain. kawan kawan aku ade cakap jugak yang aku lagi cantik dari dulu . hahhaha sampai aku tak mandi seminggu sebab diaorang puji aku. (lol) gurau je . hahaha . biasa la dulu mane reti nak pakai produk kat muka ni. dulu kecik selalu kena marah ngan kakak sebab curi guna pencuci muka dia . hahah . pencuci muka aku yang first aku guna adalah fair and lovely, aku guna sampai darjah 5 rase. pastu tukar garnier and pastu guna glow glowing, sekarang guna thejunni . aku guna jugak garnier tapi dia punya scrub muka je. untuk muka lembut selembut punggung bayi tu korang guna scrub jugak . untuk hilangkan dan memperbaiki pori pori yang tersumbat . uishhh banyak tips aku bagi . so korangkena guna sebaik baik mungkin.

time sekolah, aku tak jaga muka sebab tu sekarang ade jerawat dengan musim panas lagi ni rase malas nak jaga muka ni. malu nak jumpa abg crushhhh ahhahahah gedik. cuti 2 minggu ni aku jaga muka aku biar bukak sekolah nanti diorang tengok muka aku peloles than diorang. since aku dah pecahkan jerawat aku ni , dia tinggal parut . wuuu nak nangis rase . muka aiii. muka aku ni jarang naik jerawat maybe dia ikut kakak aku kot sebab mase dia form4 dia kuat naik jerawat . agak agak ade kena mengena ngan aku ke ? pelik la pulak kalau ade kaitan .hahahha . takpe nanti aku nak cari ubat parut . siap kau parut . sebenarnya banyak langkah yang boleh untuk elakkan jerawat . nanti aku post ye . aku nak tunjuk gamba aku dulu ngan sekarang ni . korang jangan gelak pulak . hishh malu wehhh hahahah.


mase aku darjah 6 ngan 5 









sekarang 😌😍🌸 





so sape sape nak amik jadi model boleh dah tu pm aku . aku menunggu mesej mu. hahahahahah

You Might Also Like

2 comments

  1. bersihnya muka akak... saya bila tumbuh jerawat jadi stress gilerr,then mula lah kuar banyak2 kat dahi tuhh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe. sis time period je tumbuh jerawat. kalau nak kurangkan jerawat boleh la try pakai thejunni. sis pakai jugak . boleh tgk dekat shop sis ye :)

      Padam

Review



THEJUNNI

Like us on Facebook

Giveaway



2016


11.1.2017


2016


31.12.2016