Heart berkecai kecai

7:01:00 PTG

assalamualaikum , 



berdirinya saya disini sebab takdek kerusi . hahah tetiba .. lawak lame dah ni .

so, what happen to me for those 315 days .. okeyy meh nak cite . dah lama tak update entry soory ye guyss . i'm been busy lately .. cewahh busy kekonon . first entry for 2016 right? oh yeahh

seperti tajuk entry diatas araa nak cite something , memang heart berkecai kecai la sampai sian doktor asyik kena gam balik je hati aku ni . aik hahaha mengarut dah aku ni . korang ingat tak entry yang ai update aritu yang pasal crush ai tu la . kalau tak ingat hang pi cari sendiri la cek malaiihh . hahaah perepuan gedik plus loghat kedah .

so nak tau tak sambung dia .. jeng jeng jeng . macam ni dah masuk musim persekolahan araa still duduk kelas yang kedua cuma tukar nama je . lelaki tu kena turun so dia duduk kelas ketiga. nak dikatakanlah ade budak perempuan ni dia budak baru duduk kelas akhir utk sementara and cikgu pun letak dia kelas sekali ngan laki tu .  well sebenarnya perempuan aku dah lama kenal sebab dia pernah sekolah situ dulu. aku pernah satu geng ngan dia so aku tau la perangai dia .

nak dikatakanlah lagi sementara aku duk syok belajar for exam awal tahun tu aku tau diorg ade macam something something gitu . aku punya masyaallah tu memang aishhh  tak reti nak habak . aku tanye kawan laki tu "dia dengan --- ade something ke ?" pastu dia sengih plus renyih kat aku . dia pun cakap " ade aa ,aku taklehbagitau " . aku pun jeling dalam keadaan marah aku tampar dia dalam angan angan aku . hahhah nampak tak gengsternya kat situ .

selepas beberapa hari lepas tu aku bagitau kwn aku yg laki tu ade something ngan perempuan tu. pastu kwn aku bgitau yang perempuan tu suka laki lain and diorg takde pape . dengan hati gembira aku jerit satu sekolah lari sana sini macam orang gila dalam angan angan aku sekali lagi . hhahah .
aku pun happy la sambung usha dia hahahaha gedik .

pastu aku dapat tau dari kwn aku yang sekelas dengan dia yang laki tu nampak suka kat perempuan tu . "weh untung --- yang ---- suka dia , susah kot dapat dia ". kwn aku lagi satu pun pandangkan dengan memandang aku dengar suaranya yang slow berkata "sabar" .  hahah waduh sejak bila jadi budak sastera ni . okehh sambung cite aku bagitau kat kwn aku yang aku nak betul betul nak move in . aku terpaksa sebab taknak aku sakit , demi kebaikan aku . aku start move on sampai kwn aku tanye "betul ke nak move on , tak rugi "."tak " . 

banyak dugaan kalau korang nak tau first bila jumpa dia reti cover tapi dalam hati . woishhh hensem gilee.. second selalu pikir pasal dia . third korang pikir la sendiri , cek malaiihhh nak habak kat hampo piki la nohh ..

mase aku tengah ,tak pikir pasal dia ,aku selalu nampak dia senyap senyap pandang aku . aku perasan and aku pun pandang dia . dia pun pandang lain .  ade jugak dia pandang aku pastu aku jeling sejelingnya ,jahat tak . hakak memang jahat hahah . ade aku mintak dia lanje air kat aku pastu dia bgitau nnti kena fitnah dengan orang pulak . aku pun emmm je la . sejak haritu dia pandang aku macam nak lanje aku air je . hahhaha maybe or hakak yang perasan . serious aku rindu dia hhaha mata berpeluh pulak . aku rindu nak cakap ngan dia ,rindu la semua pasal dia . kalau kau baca ni aku nak kau tau aku rindu kau tu je . jangan cakap aku nak sangat ngan kau , rindu je kk tak lebih sebab aku dah give up .

aku harap kau happy ngan perempuan tu and harap perempuan tu boleh buat kau lebih bahagia dari aku .

hakak lanje lagu , mari sama sama lap peluh yee




da da .. love araa


You Might Also Like

0 comments

Review



THEJUNNI

Like us on Facebook

Giveaway



2016


11.1.2017


2016


31.12.2016