"Segmen New Year Header/Cursor GA by Natasha&Nabila

1:49:00 PG

MEMORI 2012
    hmm kejap bagi ingat balik. Haha. Banyak actually tapi kenangan yang paling bermakna buat saya ialah bila obses sangat KPOP
  .kumpulan yang saya paling minat adalah BIG BANG
.i really2 like group big bang.yang paling saya suka dalam kumpulan big bang adalahTOP
 .mungkin sebab dulu saya pernah suka kat sorang budak ni...muka dia sejibik(sebijik) macam top.
saya ni memang obses kat dia dulu tapi sekarang tak dah.walaupun saya tak suka dia dah , saya masih minat top lagi..saya tak curang tau..saya still suka..hihi*budak tak sedar diri*..

bye2...

opps..terlupa pulak pasal detail..


Gambar = (big bang)
Colour = (pink)
Ayat = (suka hati awaklah,saya tak kisah*tak de idea.maaf*)
Cursor = (eyla TOP)

You Might Also Like

0 comments

Review



THEJUNNI

Like us on Facebook

Giveaway



2016


11.1.2017


2016


31.12.2016