Samyang Hot Chicken Flavor Ramen

12:50:00 PG




Assalamualaikum

hai, firsts of all araa nak ucapkan terimakasih kepada penganjur giveaway yang berlangsung hari tu dari Nur Raihanah . alhamdulillah araa menang and sista pun menang. kebetulan kan ? hahaha . so kitaorang acah acah challenge la sangat, sape tak minum air dia menang. nak dijadikan cerita ,kitaorg dua dua menang. sape kalah tu sebenarnya kena lanje kita ramen ni lagi. ohmaigod dap eeh.

pengalaman araa bila makan ramen ni, memang tak boleh dinafikan lagi baru sesuap je kot dah pedas nak mampus. feeling feeling nak mampus. hahahah.  araa sebenarnya buat video tapi suka suka je. taknak upload malu .. gedik . makan ramen ni dengan kakak so it's like a collaboration between me and my sista. check her blog right now Happy virus ... dia buat private buat sementara sebab blog under construction katanya. kata araa pulak emm mengade nak edit blog nyo lahhh. hahhahah

makan ramen tu mula mula pedas sikit tapi aku aku pegi tengok video yang aku buat tu boleh je aku kata yang ramen ni tak pedas .. mengigau ke aku ni, mase rakam video tu pun tak perasan abende yang aku buat. hahahhah sebab pedas sangat. lepas siap tu tak tau berapa kali aku mintak air ngan kakak aku and then kakak aku pun pegi la amik tembikai. kurang sikit pedas tapi tetiba boleh pulak perut aku rasa berapi and sakit. pening pun rase macam ade. ni second time makan , dulu penah makan ngan sepupu. kitaorang kongsi aku makan sikit je. nama pun kongsi kan, nak jaga hati memasing. kang kena marah lak makan banyak. yang ni baru puas , baru boleh makan banyak banyak. sampai disini saje cite kite arini. tatatititutu
















You Might Also Like

0 comments

Review



THEJUNNI

Like us on Facebook

Giveaway



2016


11.1.2017


2016


31.12.2016