Alhamdullillah

4:16:00 PTG

assalamualaikum


hehe,comelkan gambar chibi vixx kat atas.walaupun tak de mengena dengan entri ni.just amik suka-suki..hoho

eyla nak ucapkan terima kasih kepada yang join giveaway eyla..earning churp-churp eyla pun meningkat dari RM5.30 hingga RM 12.13.giveaway eyla pulak baru ade 25 orang.harap2 ade ramai lg yg nak join giveaway eyla tu.kalau dah tamat giveaway tu n masih tak melebihi 57 pemenang..tak tahu la eyla nak wat cam ne.hadiah pulak ade 57..kalau tak melebihi, buat giveaway yang len la jadi nyew.. :(

Sampai di sini dulu..bye2



You Might Also Like

0 comments

Review



THEJUNNI

Like us on Facebook

Giveaway



2016


11.1.2017


2016


31.12.2016